LNC73D48Wg201dLjeNZNf-jmBts BroUbanBlog: Aku tewas dalam kesesatan

Friday 10 February 2012

Aku tewas dalam kesesatan



TestBlog BroUban


Masa terus terusan mendalangi harianku menjana kekusutan yang amat maha mendampingi perjalanan kembara melalui liku liku harian tanpa perancana membiarkan diri ditakluki kehampaan yang memutarbelitkan ketenangan jiwa tergundah terkulai layu.... Kesepian.... aku tersiksa sengsara membiarkan diri terasing sendirian membiarkan diri hanyut entah kemana memahat satu kepayahan azali terdampar kekosongan ditepian ruang ruang masa


 
terserlah makna tersembunyi melingkari jiwa sanubari mencengkam, menusuk keliang kalbu menatapi sesuatu hukuman hayat tanpa menduga apa kesudahannya tanpa menduga apa ertinya kini aku kebinggungan tertanya tanya siapa dan apa yang kurindukan Keresahan.... tidak dapat ku nafikan lagi menyiksa dan terus tersiksa
merobek robek.... keperibadian dan ketenangan hati aku tenggelam didasar ketewasan aku tenggelam didasar kesesatan hilang arah sentuhan kehidupan asal dihanyut arus ketentuan waktu Apa.... haruskah aku pasrah pada kesepian.... kerinduan.... keresahan... mendalangi hidupan ku kini aku tewas.... tewas dalam kesesatan Januari 12, 2012 9:16pm


0 comments:

Post a Comment

Free Automatic Backlinks Online