LNC73D48Wg201dLjeNZNf-jmBts BroUbanBlog: Demi kau yang kelmarin....

Friday 10 February 2012

Demi kau yang kelmarin....


Terlerai sudah kasih sayang
kasih abadi kelmarin kumiliki
sekian lama ku semadikan
disegenap rongga rongga jiwa
kini terkulai layu tak bermakna lagi
aku pasrah....
demi kau yang kelmarin bernama isteri.

Kesangsian ku ternoktah
keegoanmu mengatasi segalanya
kau kupu kupu bebas kini
bebas mengikuti irama lagu
yang kau ciptakan
sejajar dengan keinginanmu
tuntutan nafsumu tak terbatas
aku pasrah....
demi kau yang kelmarin bernama isteri

Kau persiakan peluang kedamaian
sesuatu yang terbentang luas
untuk kau garap
tapi....
kepahitan maung kau taburkan
janji hanya tinggal janji
kau terusan permainkan ragaku
aku pasrah....
demi kau yang kelmarin bernama isteri

Kini kau dan aku
adalah dua perjuang yang berbeza
perjuangan mu demi kebebasan
perjuangan ku demi maruah dan harga diri
semuga kau bahagian dengan kebebasanmu
ku tetap iringkan doa
agar kau temui apa yang kau impikan
salam sejahtera dimana saja kau berada
aku pasrah....
walaupun kau bukan lagi bernama isteri


Januari 24, 2012   11:27pm





Demi kau yang kelmarin....


0 comments:

Post a Comment

Free Automatic Backlinks Online